środa, 23 stycznia 2013

Wasz kawałek piękna. He he

Siemson,
no tak nie udało mi się wbić na pierwszego. Ale jestem jakoś przyzwyczajony, że jak Miauczek zawsze drugi. Nawet wszystkie moje walki parami w MP jakichkolwiek kończą się na 2 miejscu...
Ale dziś nie o tym. Jako, iż miałem wyskrobać pierwszego posta, spróbuję się zrehabilitować i wyciułać coś porządnego na posta drugiego.

WT 2013
http://worldps.org/wt13/?p=59                               Gibki/Precel/Robbin/Tmkk



Dostaliśmy 4 miejsca. O tyle prosił Rudy, tyle też nam dano. Pojawiły się głosy pozytywne i negatywne w tym temacie. Są tacy co twierdzą, że spokojnie byśmy dostali 5-6 jeśli o tyle by Niegrzeczny wystąpił. Jednak, zastanówmy się czy byśmy tyle miejsc wypchali... Było nie było, nie mamy bardzo światowych PSerów.

Top najbardziejsubowanych graczy z PL (co ofc jest bardzo dużym wyznacznikiem poziomu ps'u względem świata):

1892 - Pari - combo na ppp promo 2, było jego życiówką :<
404 MadEye - jak wiadomo nie przez spinning.
320 Rarka - dinozaur, dawno na emeryturze.
220 Lawliet - swoje zrobił, już publicznie nieaktywny. Dalej czekam na re-upa "Nubs lern with mi."
176 Gibki - 2krotny MP.
146 Precel - skill top PPP, styl low, ale to IMO. Bez urazy Daniel.
[...]
47 Tmkk - potrafi kręcić, udowodnił to niejednokrotnie.
{skasował *huj} Robbin - gracz TOL'u. Starczy.

Oczywiście ten wykres o niczym nie świadczy, jednak wyraźnie wskazuje, że wybór dokonany był dobrze, chociaż nie pokrywa się z moim typem w 100%. Na 5 można by było wcisnąć Marvina. Który progresem ostatnio gniecie Szekspira w powijakach.

Szanse na wyjście z grup:
Robbin - pomimo najszczerszych chęci i umiejętności oscyluje w granicach zera.
Tmkk - nie umiem ocenić, pewnie przez brak poglądu grupy.
Precel - zależy od tego co nagra. Jak to będzie wyglądać podobnie do tego vs ocha. To ma dużo %.
Gibki - największe polskie szanse. Nawet na wyjście jako top, zobaczymy. 

Tytułem podsumowania, za 3 dni jest DL pierwszych comb. Wszystko wyjdzie na jaw. "Najlepiej graczy szeregują skilsy".

~Maks

PS Moja nimfo i muzo, dziękuję za Rubensowskie natchnienie do posta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz